سمیه قاسمی افزود: این مراسم به منظور قدردانی از تلاشهای بیدریغ و خالصانه خادمان امام حسین (ع) که در ایام محرم و صفر، در مسیر عزاداری و خدمترسانی به مردم فعالیت میکنند، برگزار میشود.
وی این مراسم را فرصتی برای قدردانی از کسانی دانست که با عشق و ارادت خود به اباعبدالله (ع)، بیهیچ چشمداشتی، در این راه قدم برمیدارند و دل در گروی محبت اهل بیت (ع) دارند.
قاسمی اظهار داشت: در این مراسم، از ۲۸ نفر از مدیران هیئات و موکبهای فعال شهر مهدیشهر که خالصانه در خدمت عزاداران حسینی بودند، تجلیل و قدردانی خواهد شد.
قاسمی در ادامه افزود: همچنین، به پاس زحمات ارزشمند ۲۰ نفر از پرسنل و پاکبانان شهرداری مهدیشهر که در ایام عزاداری با کوشش فراوان در پاکیزگی و نظافت شهر و خدمترسانی به عزاداران کوشیدند، قدردانی خواهد شد.
این مراسم تجلیل و قدردانی از خادمان حسینی، روز ۲۸ مرداد ماه در سالن شهید قهوری شهرداری مهدیشهر برگزار می شود.
🔰صفحات رسمی و کانال های اطلاع رسانی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر مهدیشهر
🔶 ایتا : https://eitaa.com/mahdishahr_ir
🔷 تلگرام : https://t.me/mahdishahr_ira
🆔 اینستاگرام: https://instagram.com/mahdishahr_ira?utm_source=qr&igshid=OGU0MmVlOWVjOQ%3D%3D