تاثیر ملاقات مردمی بر رضایت شهروندی
تاثیر ملاقات مردمی بر رضایت شهروندی
علیرضا شربتدار : برنامههای ملاقات مردمی نقش بیبدیلی در راستای رضایت شهروندان و حل مشکلات آنان دارد
وی افزود: این ملاقاتها موجب میشود شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان رؤسای مدیریت شهری از عملکرد خود و مدیران ذیربط مجموعه مطلع شوند و علاوه بر حل مشکلات شهروندان، کمبودها و کاستیها در قسمتهای مختلف مجموعه را ارزیابی و برطرف کنند
شهردار مهدیشهر خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع از ابتدای آغاز به کار مدیریت شهری جدید به عنوان اولویت نخست و یکی از اصلیترین برنامههای مدیریتی، همواره در دستور کار بوده و برای ارتقای آن برنامهریزی لازم انجام شده است
مدیریت جدید شهری طی یکسال گذشته بیش از ٥٠ برنامه ملاقات شهروندی به صورت متمرکز در دفتر شهردار و به شکل محلهمحور در مساجد و محلات سطح شهر برگزار کرده است
